Na úspešnom začiatku záleží.

TY si

TY si TEN dôvod, prečo sme TU

Vyskúšajte nezáväzne na 3 mesiace PRVÝ MINIKOLEKTÍV pre Vaše dieťatko s DARČEKOM pre Vás.

Akcia platí IBA pre prihlášky s nástupom dieťaťa počas septembra

posledné 3 miesta

Days
Hours
Minutes
Seconds

Vyskúšajte nezáväzne na 3 mesiace PRVÝ MINIKOLEKTÍV pre Vaše dieťatko s DARČEKOM pre Vás.

Akcia platí IBA pre prihlášky s nástupom dieťaťa počas septembra

posledné 3 miesta

Days
Hours
Minutes
Seconds

Na úspešnom začiatku záleží.

TY si

TY si TEN dôvod, prečo sme TU

Vyskúšajte nezáväzne na 3 mesiace PRVÝ MINIKOLEKTÍV pre Vaše dieťatko s DARČEKOM pre Vás.

Akcia platí IBA pre prihlášky s nástupom dieťaťa počas septembra

posledné 3 miesta

Days
Hours
Minutes
Seconds

Na úspešnom začiatku záleží.

TY si

TY si TEN dôvod, prečo sme TU

Predstavujeme Vám „Prvé kroky k samostatnosti“ – kľúč k efektívnej adaptácii detí nielen pred nástupom do škôlky, ale zároveň aj vynikajúci vzdelávací program pre deti do 3,5r.

Počet miest je v každej skupinke obmedzený, preto neváhajte a informujte sa o voľnom mieste už dnes.

Predstavujeme Vám „Prvé kroky k samostatnosti“ – kľúč k efektívnej adaptácii detí nielen pred nástupom do škôlky, ale zároveň aj vynikajúci vzdelávací program pre deti do 3,5r.

Počet miest je v každej skupinke obmedzený, preto neváhajte a informujte sa o voľnom mieste už dnes.

Špecializujeme sa výhradne iba na jeden typ dochádzky, aby bol očakávaný výsledok čo najlepší a prvé spoločné odlúčenie čo najcitlivejšie. Ako pre dieťa, tak aj pre mamičku.

Sme detské centrum, ktoré ponúka profesionálne krátkodobé opatrovanie a vzdelávanie malých detí pod dohľadom učiteliek a odborne vyškolených opatrovateliek.

Je to skvelá príležitosť nielen pre deti a ich všestranný rozvoj, ale aj pre mamičky, ktoré si v kolotoči materských povinností môžu dopriať pár hodín pre seba. Na čokoľvek, s radosťou a s úžitkom pre celú rodinu.

Špecializujeme sa výhradne iba na jeden typ dochádzky, aby bol očakávaný výsledok čo najlepší a prvé spoločné odlúčenie čo najcitlivejšie. Ako pre dieťa, tak aj pre mamičku.

Sme detské centrum, ktoré ponúka profesionálne krátkodobé opatrovanie a vzdelávanie malých detí pod dohľadom učiteliek a odborne vyškolených opatrovateliek.

Je to skvelá príležitosť nielen pre deti a ich všestranný rozvoj, ale aj pre mamičky, ktoré si v kolotoči materských povinností môžu dopriať pár hodín pre seba. Na čokoľvek, s radosťou a s úžitkom pre celú rodinu.

Špecializujeme sa výhradne iba na jeden typ dochádzky, aby bol očakávaný výsledok čo najlepší a prvé spoločné odlúčenie čo najcitlivejšie. Ako pre dieťa, tak aj pre mamičku.

Sme detské centrum, ktoré ponúka profesionálne krátkodobé opatrovanie a vzdelávanie malých detí pod dohľadom učiteliek a odborne vyškolených opatrovateliek.

Je to skvelá príležitosť nielen pre deti a ich všestranný rozvoj, ale aj pre mamičky, ktoré si v kolotoči materských povinností môžu dopriať pár hodín pre seba. Na čokoľvek, s radosťou a s úžitkom pre celú rodinu.

Náš jedinečný adaptačný program využívajú nielen rodičia, ktorí potrebujú:

check

citlivo, pomaly a postupne uviesť svoje dieťa do prvého kolektívu rovesníkov,

check

pripraviť svoje dieťa na prvé odlúčenie od mamičky,

check

dopriať dieťaťu pocit istoty,

check

uľahčiť dieťaťu nástup do materskej školy, či celodenných jasličiek

rovnako je ideálny pre deti, ktorým chcú rodičia na pár hodín v týždni - bez mamičky v bezpečnom, motivujúcom a milujúcom prostredí :

check

zabezpečiť nové podnety prácou s aktivitami a edukačnými pomôckami, ktoré im pomáhajú napredovať vo vývoji a objavovať svet všetkými zmyslami.

check

rozšíriť znalosti v oblasti sebaobsluhy, slovnej zásoby, hrubej motoriky a starostlivosti o okolie

check

ponúknuť nezávislosť a prvé kroky k samostatnosti

Náš jedinečný adaptačný program využívajú nielen rodičia, ktorí potrebujú:

check

citlivo, pomaly a postupne uviesť svoje dieťa do prvého kolektívu rovesníkov,

check

pripraviť svoje dieťa na prvé odlúčenie od mamičky,

check

dopriať dieťaťu pocit istoty,

check

uľahčiť dieťaťu nástup do materskej školy, či celodenných jasličiek

rovnako je ideálny pre deti, ktorým chcú rodičia na pár hodín v týždni - bez mamičky v bezpečnom, motivujúcom a milujúcom prostredí :

check

zabezpečiť nové podnety prácou s aktivitami a edukačnými pomôckami, ktoré im pomáhajú napredovať vo vývoji a objavovať svet všetkými zmyslami.

check

rozšíriť znalosti v oblasti sebaobsluhy, slovnej zásoby, hrubej motoriky a starostlivosti o okolie

check

ponúknuť nezávislosť a prvé kroky k samostatnosti

Pripravené prostredie a štýl výučby je u nás inšpirovaný pedagogickým smerom Márie Montessori. Rešpektujeme a nasledujeme vývojové potreby detí a ich senzitívne obdobia. Každé dieťa sa môže rozvíjať vlastným tempom. Samozrejmosťou je slobodný výber aktivít podľa aktuálneho záujmu dieťaťa.

Môžeme sa venovať vášmu dieťatku neporovnateľne viac oproti veľkým kolektívom detí. Pomer učiteľ:dieťa je 1:5.

Adaptačný program je vhodný pre deti od 22 mesiacov do 3,5roka. Počet miest je v každej skupinke obmedzený, preto neváhajte a informujte sa o voľnom mieste už dnes.

Pripravené prostredie a štýl výučby je u nás inšpirovaný pedagogickým smerom Márie Montessori. Rešpektujeme a nasledujeme vývojové potreby detí a ich senzitívne obdobia. Každé dieťa sa môže rozvíjať vlastným tempom. Samozrejmosťou je slobodný výber aktivít podľa aktuálneho záujmu dieťaťa.

Môžeme sa venovať vášmu dieťatku neporovnateľne viac oproti veľkým kolektívom detí. Pomer učiteľ:dieťa je 1:5.

Adaptačný program je vhodný pre deti od 22 mesiacov do 3,5roka. Počet miest je v každej skupinke obmedzený, preto neváhajte a informujte sa o voľnom mieste už dnes.

Na deti čaká krásne, hravé a bezpečné prostredie 130m2 so zameraním na rozvoj ich samostatnosti a tvorivosti podľa princípov M. Montessori:

check2

kuchynka prispôsobená výške detí na skutočné varenie , prípravu jedla a stolovanie

check2

záhradka na skutočné sadenie

check2

herňa s cielene vybratým montessori materiálom a pomôckami + čitáreň

check2

zookútik s akváriom

check2

miestnosť na rozvoj hrubej motoriky – minitelocvičňa s interaktívnou tabuľou

check2

kútik na výtvarné činnosti a sebavyjadrenie

Na deti čaká krásne, hravé a bezpečné prostredie 130m2 so zameraním na rozvoj ich samostatnosti a tvorivosti podľa princípov M. Montessori:

check2

kuchynka prispôsobená výške detí na skutočné varenie , prípravu jedla a stolovanie

check2

záhradka na skutočné sadenie

check2

herňa s cielene vybratým montessori materiálom a pomôckami + čitáreň

check2

zookútik s akváriom

check2

miestnosť na rozvoj hrubej motoriky – minitelocvičňa s interaktívnou tabuľou

check2

kútik na výtvarné činnosti a sebavyjadrenie

Na deti čaká krásne, hravé a bezpečné prostredie 130m2 so zameraním na rozvoj ich samostatnosti a tvorivosti podľa princípov M. Montessori:

check2

kuchynka prispôsobená výške detí na skutočné varenie , prípravu jedla a stolovanie

check2

záhradka na skutočné sadenie

check2

herňa s cielene vybratým montessori materiálom a pomôckami + čitáreň

check2

zookútik s akváriom

check2

miestnosť na rozvoj hrubej motoriky – minitelocvičňa s interaktívnou tabuľou

check2

kútik na výtvarné činnosti a sebavyjadrenie

Do dnešného dňa využilo náš adaptačný program viac ako v okrese Prievidza.

Do dnešného dňa využilo náš adaptačný program viac ako v okrese Prievidza.

ČO ZÍSKA DIEŤA

check

bude veľa objavovať, skúmať a učiť sa počas hry

check

sociálne zručnosti mimo domova v prvom kolektíve detí a pani učiteliek

check

individuálna starostlivosť – v malom kolektíve detí sa môžeme dieťaťu venovať neporovnateľne viac

check

byť rešpektovaný a zároveň rešpektovať

check

zvládnuť eliminovať separačnú úzkosť veľmi citlivo

check

posilnenie imunity

check

naučí sa sebapresadeniu

check

VERIŤ SÁM SEBE – prvý úspech

ČO ZÍSKA MAMA

check

Presvedčenie….„Ja pre moje dieťa pred veľkou škôlku robím to najlepšie čo môžem urobiť – „Púšťam ho – Zvládne to – Verím mu“

check

Úsmev na tvári…. V prvý deň vo veľkej škôlke : „Ja a môj poklad už máme adaptáciu za sebou.“

check

Pocit šťastia a uvoľnenia … „teraz“ môže moje pripravené dieťa pokojne prejsť do veľkej skupiny detí : „Už nemám také obavy.“

check

Chvíľku pre seba….na čokoľvek a s radosťou, na pár hodín v týždni : Spokojná mama ,šťastné dieťa.

ČO ZÍSKA DIEŤA

check

bude veľa objavovať, skúmať a učiť sa počas hry

check

sociálne zručnosti mimo domova v prvom kolektíve detí a pani učiteliek

check

individuálna starostlivosť – v malom kolektíve detí sa môžeme dieťaťu venovať neporovnateľne viac

check

byť rešpektovaný a zároveň rešpektovať

check

zvládnuť eliminovať separačnú úzkosť veľmi citlivo

check

posilnenie imunity

check

naučí sa sebapresadeniu

check

VERIŤ SÁM SEBE – prvý úspech

ČO ZÍSKA MAMA

check

Presvedčenie….„Ja pre moje dieťa pred veľkou škôlku robím to najlepšie čo môžem urobiť – „Púšťam ho – Zvládne to – Verím mu“

check

Úsmev na tvári…. V prvý deň vo veľkej škôlke : „Ja a môj poklad už máme adaptáciu za sebou.“

check

Pocit šťastia a uvoľnenia … „teraz“ môže moje pripravené dieťa pokojne prejsť do veľkej skupiny detí : „Už nemám také obavy.“

check

Chvíľku pre seba….na čokoľvek a s radosťou, na pár hodín v týždni : Spokojná mama ,šťastné dieťa.

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ

·        montessori pedagogika je postavená na vedeckých faktoch a 40 ročnom pozorovaní detí vo veku do 6 rokov prvou detskej talianskou lekárkou a psychologičkou Máriou Montessori

·        montessori princípy vedú deti k veľkej samostatnosti a tvorivosti

·        Reformný pedagogický systém Dr. Márie Montessori je  uznávaný a oceňovaný po celom svete. 

Je to ucelená metóda vzdelávania a výchovy.
 Zahŕňa v sebe nielen filozofiu rozvoja dieťaťa, ale hlavne konkrétne praktické postupy s množstvom pomôcok.

V Montessori pedagogike sa kladie dôraz na spojenie telesnej a duševnej aktivity (celostné učenie). Pohyb umožňuje, aby sa v mozgu spracovali informácie získané z vonkajšieho sveta prostredníctvom zmyslov, v dôsledku čoho vznikajú nové nervové spojenia a nervová sústava dozrieva. Aby bolo učenie úspešné, musí vychádzať z konkrétneho poznania a manipulácie s predmetmi, teda z vlastnej skúsenosti. Rastúcemu dieťaťu musí byť umožnené využívať svoje pohybové orgány aj pri učení, nielen pri hrách. Práca s rukami umožňuje dieťaťu sústrediť sa na činnosť, prostredníctvom ktorej poznáva veci, chápe javy a rozvíja myslenie a reč.

Východiskom je ponúknuť deťom intelektuálne podnety v správnom čase (v konkrétnej senzitívnej fáze vývoja) a správnou formou.

Deti vedené metodikou Montessori začínajú spontánne písať, čítať a počítať už v predškolskom veku.

Cieľom pedagogiky je podporovať u Vášho dieťaťa prirodzenú túžbu učiť sa, podporovať priateľský vzťah medzi učiteľom a dieťaťom a podporovať schopnosť učiteľa pozitívne dieťa motivovať.

Pedagogika Márie Montessori prežila viac ako storočie, no jej odkaz je stále aktuálny. Aj dnes vznikajú nové školy, škôlky, jasle a centrá, ktoré podporujú výchovu a vzdelanie detí metódou Montessori.

  • narodila sa v roku 1870 v Taliansku a zomrela v roku 1952 v Holandsku
  • 1896 bola ako prvá žena v Taliansku promovaná na doktorku medicíny. Pracovala ako asistentka na Univerzitnej psychiatrickej klinike v Ríme, kde sa začala venovať práci so slabomyseľnými deťmi.
  • 1898 – 1900 bola vedúcou školy pre vzdelávanie liečebných pedagógov a zároveň prevádzala prax detskej lekárky. Neskôr študovala psychológiu a filológiu.
  • 1904 – 1908 viedla katedru antropológie na Univerzite v Ríme.
  • 6.januára 1907 otvorila Casa dei Bambini – Dom detí – prvé predškolské zariadenie. Od tej doby sa plne venovala pedagogickej, spisovateľskej a prednáškovej činnosti. V období fašizmu zatvorila svoje školy v Taliansku a Nemecku.
  • 1939 žila v Indii, kde podnietila zakladanie Montessori škôl.
  • 1949 po skončení vojny sa vrátila do Európy a až do svojej smrti žila v Holandsku

Kvalifikovaný a odborne školený tím učiteliek a opatrovateliek sa o deti nielen s láskou stará, ale ich aj učí, vedie ich a pomáha im. Detičky vedie veľmi empaticky k maximálne možnej samostatnosti pri sebaobslužných činnostiach, hygienických a stravovacích návykoch

– činnosti z praktického života
– rozvoj jazyka
– rozvoj psychosenzomotoriky
– rozvoj hrubej motoriky
– hudba, tanec, spev
– tvorivé činnosti

Deti sa manipuláciou s nimi naučia:

– Premýšľať
– Sústrediť sa
– Spomaliť
– Pri práci s nimi sa učia trpezlivosti
– Učia sa , že činnosť / hra má začiatok a koniec (rozloženie-upratanie)
– Koordinácií oka a ruky
– Naučia sa veriť si = ísť svojim tempom
– Slobode výberu s čím sa budú hrať
– Rozšíreniu slovnej zásoby
– Sebavyjadreniu (výtvarné činností, práca s plastelínou, lepidlom a pod.)

* zariadenie je riadne schválené RÚVZ v Bojniciach

* v prípade potreby spolupracujeme s ambulanciou detského klinického psychológa a psychoterapeuta v Prievidzi

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ

·        montessori pedagogika je postavená na vedeckých faktoch a 40 ročnom pozorovaní detí vo veku do 6 rokov prvou detskej talianskou lekárkou a psychologičkou Máriou Montessori

·        montessori princípy vedú deti k veľkej samostatnosti a tvorivosti

·        Reformný pedagogický systém Dr. Márie Montessori je  uznávaný a oceňovaný po celom svete. 

Je to ucelená metóda vzdelávania a výchovy.
 Zahŕňa v sebe nielen filozofiu rozvoja dieťaťa, ale hlavne konkrétne praktické postupy s množstvom pomôcok.

V Montessori pedagogike sa kladie dôraz na spojenie telesnej a duševnej aktivity (celostné učenie). Pohyb umožňuje, aby sa v mozgu spracovali informácie získané z vonkajšieho sveta prostredníctvom zmyslov, v dôsledku čoho vznikajú nové nervové spojenia a nervová sústava dozrieva. Aby bolo učenie úspešné, musí vychádzať z konkrétneho poznania a manipulácie s predmetmi, teda z vlastnej skúsenosti. Rastúcemu dieťaťu musí byť umožnené využívať svoje pohybové orgány aj pri učení, nielen pri hrách. Práca s rukami umožňuje dieťaťu sústrediť sa na činnosť, prostredníctvom ktorej poznáva veci, chápe javy a rozvíja myslenie a reč.

Východiskom je ponúknuť deťom intelektuálne podnety v správnom čase (v konkrétnej senzitívnej fáze vývoja) a správnou formou.

Deti vedené metodikou Montessori začínajú spontánne písať, čítať a počítať už v predškolskom veku.

Cieľom pedagogiky je podporovať u Vášho dieťaťa prirodzenú túžbu učiť sa, podporovať priateľský vzťah medzi učiteľom a dieťaťom a podporovať schopnosť učiteľa pozitívne dieťa motivovať.

Pedagogika Márie Montessori prežila viac ako storočie, no jej odkaz je stále aktuálny. Aj dnes vznikajú nové školy, škôlky, jasle a centrá, ktoré podporujú výchovu a vzdelanie detí metódou Montessori.

  • narodila sa v roku 1870 v Taliansku a zomrela v roku 1952 v Holandsku
  • 1896 bola ako prvá žena v Taliansku promovaná na doktorku medicíny. Pracovala ako asistentka na Univerzitnej psychiatrickej klinike v Ríme, kde sa začala venovať práci so slabomyseľnými deťmi.
  • 1898 – 1900 bola vedúcou školy pre vzdelávanie liečebných pedagógov a zároveň prevádzala prax detskej lekárky. Neskôr študovala psychológiu a filológiu.
  • 1904 – 1908 viedla katedru antropológie na Univerzite v Ríme.
  • 6.januára 1907 otvorila Casa dei Bambini – Dom detí – prvé predškolské zariadenie. Od tej doby sa plne venovala pedagogickej, spisovateľskej a prednáškovej činnosti. V období fašizmu zatvorila svoje školy v Taliansku a Nemecku.
  • 1939 žila v Indii, kde podnietila zakladanie Montessori škôl.
  • 1949 po skončení vojny sa vrátila do Európy a až do svojej smrti žila v Holandsku

Kvalifikovaný a odborne školený tím učiteliek a opatrovateliek sa o deti nielen s láskou stará, ale ich aj učí, vedie ich a pomáha im. Detičky vedie veľmi empaticky k maximálne možnej samostatnosti pri sebaobslužných činnostiach, hygienických a stravovacích návykoch

– činnosti z praktického života
– rozvoj jazyka
– rozvoj psychosenzomotoriky
– rozvoj hrubej motoriky
– hudba, tanec, spev
– tvorivé činnosti

Deti sa manipuláciou s nimi naučia:

– Premýšľať
– Sústrediť sa
– Spomaliť
– Pri práci s nimi sa učia trpezlivosti
– Učia sa , že činnosť / hra má začiatok a koniec (rozloženie-upratanie)
– Koordinácií oka a ruky
– Naučia sa veriť si = ísť svojim tempom
– Slobode výberu s čím sa budú hrať
– Rozšíreniu slovnej zásoby
– Sebavyjadreniu (výtvarné činností, práca s plastelínou, lepidlom a pod.)

* zariadenie je riadne schválené RÚVZ v Bojniciach

* v prípade potreby spolupracujeme s ambulanciou detského klinického psychológa a psychoterapeuta v Prievidzi

KTO SME

Občianske združenie Múdre Sovičky vzniklo symbolicky v mesiaci, kedy oslavujeme Medzinárodný Deň Detí. Prečo? Pretože všetko, čo sa snažíme robiť TERAZ a pre koho budeme robiť aj NAĎALEJ sú deti – naša budúcnosť – v tom pravom zmysle slova !

“Volám sa Monika Kupcová. Som šťastná mama…. 2 detí – chlapec, dievčatko a 2 zariadení… Montessori Klub Múdre Sovičky a Montessori bilingválne jasle Funny Kids Academy (2010), ktoré sa stali prvým členom Asociácie Cambridgeských škôl na Slovensku. Som certifikovanou lektorkou anglického jazyka pre malé deti s 12 ročnými skúsenosťami. Štúdiom v Prahe som získala diplom z montessori pedagogiky AMI pre vek 0-3rokov. V Slovenskej asociácii montessori v Bratislave mám absolvovaný diplomovaný 2ročný montessori výcvik pre vek detí 3-6r. Svoje vedomosti v oblasti vzdelávania detí, detskej psychológie a pod. si neustále obohacujem účasťou na odborných seminároch v Čechách aj na Slovensku. Mám na starosti koordináciu komplexného vzdelávacieho programu v oboch zariadeniach a zároveň aj s detičkami nepravidelne pracujem ako sprievodkyňa / učiteľka. Vediem montessori dielničky s mamičkou a prednášam na vlastných montessori seminároch. Veľmi rada maľujem, tvorím, pracujem v okrasnej záhradke a vo voľnej chvíľke si rada zahrám bowling, ktorému som sa kedysi venovala na aktívnej športovej úrovni”

KTO SME

Občianske združenie Múdre Sovičky vzniklo symbolicky v mesiaci, kedy oslavujeme Medzinárodný Deň Detí. Prečo? Pretože všetko, čo sa snažíme robiť TERAZ a pre koho budeme robiť aj NAĎALEJ sú deti – naša budúcnosť – v tom pravom zmysle slova !

“Volám sa Monika Kupcová. Som šťastná mama…. 2 detí – chlapec, dievčatko a 2 zariadení… Montessori Klub Múdre Sovičky a Montessori bilingválne jasle Funny Kids Academy (2010), ktoré sa stali prvým členom Asociácie Cambridgeských škôl na Slovensku. Som certifikovanou lektorkou anglického jazyka pre malé deti s 12 ročnými skúsenosťami. Štúdiom v Prahe som získala diplom z montessori pedagogiky AMI pre vek 0-3rokov. V Slovenskej asociácii montessori v Bratislave mám absolvovaný diplomovaný 2ročný montessori výcvik pre vek detí 3-6r. Svoje vedomosti v oblasti vzdelávania detí, detskej psychológie a pod. si neustále obohacujem účasťou na odborných seminároch v Čechách aj na Slovensku. Mám na starosti koordináciu komplexného vzdelávacieho programu v oboch zariadeniach a zároveň aj s detičkami nepravidelne pracujem ako sprievodkyňa / učiteľka. Vediem montessori dielničky s mamičkou a prednášam na vlastných montessori seminároch. Veľmi rada maľujem, tvorím, pracujem v okrasnej záhradke a vo voľnej chvíľke si rada zahrám bowling, ktorému som sa kedysi venovala na aktívnej športovej úrovni”

Vyskúšajte na 3 mesiace PRVÝ MINIKOLEKTÍV pre Vaše dieťatko a VY získate DARČEKOVÚ POUKÁŽKU v hodnote 15€ na ošetrenie v skvelom salóne pedikúry v Prievidzi.

POSLEDNÉ

Po troch mesiacoch
je na vašom rozhodnutí,
či budete pokračovať ďalej.

Dochádzka detí je od 9,00 – 11,30 hod. 2x alebo 4x týždenne (PO+ŠT, UT+PIA) Výber je na Vás.

120,-€ / 8 vstupov za mesiac
v cene: raňajky, desiata a nápoje. V prípade PN 3 náhradné vstupy

Vyskúšajte na 3 mesiace PRVÝ MINIKOLEKTÍV pre Vaše dieťatko a VY získate DARČEKOVÚ POUKÁŽKU v hodnote 15€ na ošetrenie v skvelom salóne pedikúry v Prievidzi.

POSLEDNÉ

Po troch mesiacoch
je na vašom rozhodnutí,
či budete pokračovať ďalej.

Dochádzka detí je od 9,00 – 11,30 hod. 2x alebo 4x týždenne (PO+ŠT, UT+PIA) Výber je na Vás.

120,-€ / 8 vstupov za mesiac
v cene: raňajky, desiata a nápoje. V prípade PN 3 náhradné vstupy

Objednať miesto

Chcem odoberať Novinky Klubu Múdre Sovičky

Objednať miesto

Chcem odoberať Novinky Klubu Múdre Sovičky

Múdre Sovičky o.z.
S.Mečiara 138/9, 971 01 Prievidza
IČO: 42276268

Mobil: 0949 79 29 01, 0948 48 58 52
E-mail: mudresovickypd@gmail.com

Múdre sovičky - montessori klub Prievidza © 2019 Všetky práva vyhradené